Upp som en sol

Men jag tänker banne mej inte landa ner som en pannkaka idag!
Andra människor ska INTE få styra mitt mående!
Det har jag bestämt!
Så det så!

1 farsan:

skriven

fasen sofie var hittar du alla teckningar nånstans.. den är suverän....på nåt sätt är vi väl lika..men gubbfan här i fjollträsk hade väl lite längre sladdar mellan hjärnhalvorna..till saken på bloggen här o din bild..så har jag haft det på senare tid..inbillar mej en tänkt samma känsla ,singel med kattfasen..ozzy kissnödig o dom märker att man börjar röra på sej...en morgon brast det..jag gick till ok..köpte kaffe latte kvart över sex ..sneglade o mycket riktig..mimmsan o pissnisse sitte på fönsterbrädan o har hört hur jag i vredesmod slängde igen ytter dörr´n..jaja..men. var hittar du alla bilderna som du läger upp...avis..kram..vi hörs..



8

Kommentera här: